Din cele mai vechi timpuri, de când au apărut conceptul SEO și campaniile de link building, am auzit faptul că Google adoră articolele de calitate iar calitatea de cele mai multe ori a fost asemănată cu advertorialele lungi, de peste 1000 de cuvinte, care s-ar presupune că dețin suficientă informație cât să satisfacă nevoile celor care le citesc. Ei bine, timpul a trecut iar în ziua de azi calitatea s-a adaptat.
Astăzi calitatea nu mai constă în advertoriale lungi întrucât nu mai are nimeni nici timp nici răbdare să stea să citească 15-20 de minute un articol pe internet. Astăzi calitatea constă în advertoriale ieftine care să cuprindă scurt și la subiect informația esențială. Trăim vremuri dificile în care resimțim din plin zicala americană „TIME IS MONEY”. În era informației nu mai există timp nici măcar pentru citit.
Atunci când vine vorba despre advertoriale ieftine, acestea trebuie să coste între 30 și 50 de lei, în funcție de numărul de cuvinte. Un advertorial de 300 – 350 de cuvinte costă în jur de 30 de lei, unul 450 – 500 de cuvinte costă 40 de lei iar un advertorial de 1000 de cuvinte costă undeva la 50 de lei. Sunt prețuri adaptate atât pentru cantitate dar mai ales pentru cantitate.
Advertoriale ieftine de 300 de cuvinte cumpără de obicei magazinele online care vând mărfuri generale. Acestea au nevoie de niște articole de prezentare destul de scurte, important fiind ca cititorul să audă despre magazinul respectiv și campania de link building să-și facă efectul prin intermediul linkurilor inserate. Aceste articole sunt simplu și rapid de realizat și nu necesită documentare absolut deloc.
Advertorialele cu dimensiuni mai mari, respectiv 450-500 de cuvinte sau 1000 de cuvinte, sunt destinate în special clienților care doresc să-și prezinte produsele sau serviciile mai detaliat iar acest lucru necesită documentare suplimentară pentru cei care se ocupă de Content Writing România.