Acasă Blog Golăneală la Cyber_Folks – Facturi umflate cu 43% peste noapte

Golăneală la Cyber_Folks – Facturi umflate cu 43% peste noapte

201
0

Oameni buni, xServers a devenit Cyber_Folks și la nici câteva luni de când am primit mailul care mă asigura că schimbarea nu va afecta absolut niciun serviciu, mă trezesc peste noapte cu facturile umflate cu 43%.

Sincer, într-un fel sunt mirat, într-un fel parcă te aștepți la orice atunci când ești prin online-ul românesc de mai bine de 10 ani.

Cum justifică Cyber_Folks golăneala cu prețurile umflate peste noapte

Evidend, când am văzut că în loc de 84 de lei cât plăteam către xServers am de plătit 120 de lei mi s-a urcat sângele la cap și am trimis un tichet către cei de la financiar. De acolo mi s-a răspuns că vehcile pachete ale xServers nu mai sunt valabile și m-au mutat ei la un pachet de-al lor numit Cyber_Up, care ce să vezi costă mult mai mult.

Nu pricep cum să faci așa ceva, adică să muți clienții pe servicii mult mai costisitoare fără să-i anunți. Evident, în tichetul de suport în care am discutat cu ei referitor la această problemă m-au mințit că cică ar fi trimis ei un mail mai demult prin care informau această schimbare. Review-urile de pe Facebook cam contrazic această teorie. Se pare că sunt foarte mulți clienți mutați cu japca pe pachete mai mari, fără să fie înștiințați.

Review-uri Cyber_Folks

E interesant cum o companie care te stresează în fiecare lună cu mailuri și SMS-uri pe telefon, după ce se emite proforma, dar când te mută cu japca pe pachete mai costisitoare, nu trimit nimic nici pe e-Mail nici pe telefon.

De ce este deranjantă această golăneală Cyber_Folks

Este foarte deranjant să vezi cum unii încearcă să-ți bage mâna în buzunar cu japca, ceva de genul „lasă că poate nu vede fraierul că e factura umflată”… E foarte deranjant să fii prostit în față că cică ei au trimis mailuri de informare când este clar că nu au făcut-o.

E foarte deranjant să vezi că ești tratat fără pic de respect de cei cărora le dai bani lună de lună. Respectul față de client e ceva pe cale de dispariție în business-ul din România, business care a devenit mai mult o japcă, o junglă în care toată lumea încearcă să tragă de pe tine până la ultimul leu.

Cum am rezolvat golăneala Cyber_Folks

După tot circul, s-au oferit să mute site-urile pe care le aveam la ei pe două pachete inferioare ca specificații celor prezente pe motiv că sunt suficient de puternice și acelea pentru ce-mi trebuie mie. ȘI DE CE NU AU FĂCUT ASTA DE LA ÎNCEPUT? Vă las pe voi să răspundeți la această întrebare. Oricum cel mai mic pachet de găzduire al lor era mai scump decât pachetele pe care le aveam la xServers așa că am decis să mut site-urile.

Adică nu ai cum să continui să colaborezi cu cineva care încearcă să te facă pe la spate cu japca, apoi te mai prostește și în față că cică el te-a anunțat de modificare.

Nici xServers nu au fost străluciți, și cu ei am pățit multe, la început am avut 16 site-uri găzduite la ei, iar de-a lungul timpului am mutat treptat din ele din pricina prețurilor mari practicate și a defecțiunilor tehnice, până când au rămas doar două.

Iată că acum nici cele două nu mai sunt la ei…

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here