Acasă Blog Despre bunul simț în relația de B2B

Despre bunul simț în relația de B2B

87
0

De prin 2015 de când activez în mediul de business din România am început să cunosc oameni și afaceri, oameni și povești de succes, dar și oameni care din punctul meu de vedere nu ar avea ce căuta în această lume care se vrea să fie a antreprenorilor.

Am crezut mereu că în lumea oamenilor de afaceri este mai multă responsabilitate și mai mult bun simț însă după aproape 10 ani în acest domeniu, am ajuns la concluzia că m-am cam înșelat. Și există un simplu reper după care-ți poți dai seama cine are bun simț în acest mediu antreprenorial și cine nu.

Este vorba despre ceva foarte simplu, o operațiune elementară și anume răspunsul la e-mail. Mi s-a întâmplat de foarte multe ori să trimit mailuri cu propuneri de colaborare sau mailuri cu întrebări legate de anumite servicii oferite de X sau de Y, și bineînțeles, 99.99% dintre antreprenori nu au răspuns.

Mie sincer mi se pare de bun simț să răspunzi la e-mail, mai ales atunci când vine cineva la tine cu o propunere de colaborare. Ok, nu te interesează, poți refuza politicos, însă un răspuns trebuie să-l dai. Altfel, ajungi precum cocalarii pe care-i saluți și care nu-ți răspund absolut deloc, te ignoră.

Bunul simț în relația B2B nu prea mai există din câte am observat eu…

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here