Acasă Blog DE CE AM RENUNTAT LA ABONAMENT PENTRU TELEFON DE MAI BINE DE...

DE CE AM RENUNTAT LA ABONAMENT PENTRU TELEFON DE MAI BINE DE 10 ANI

402
0

De mai bine de 10 ani sunt client PrePay și sincer să fiu, cred că este cea mai bună decizie pe care am luat-o vreodată în sfera telefoniei mobile. Există foarte multe motive pentru care am renunțat la ideea de abonament și o să vă povestesc în cele ce urmează câteva dintre ele. Am fost client la TOATE companiile de telecomunicații din România: Orange, Vodafone, Cosmote (acum Telekom) chiar și Digi și cu toate am avut numai circuri, numai probleme, unele dintre ele strigătoare la cer.

DE CE AM RENUNTAT LA ABONAMENT PENTRU TELEFON DE MAI BINE DE 10 ANI

  1. ABONAMENTELE SUNT MAI SCUMPE DECÂT PREPAY și în realitate nu-ți oferă nimic în plus. Spun asta pentru că în ziua de azi nimeni nu prea mai are nevoie de minute, ci de internet. Comunicațiile s-au mutat online așa că „beneficiile” oferite de abonamente nu mai au aproape nicio valoare în realitate.

De ce să dau 9 euro pe lună când pot să dau doar 5 sau 6 și să am aceleași beneficii? Nu mai zic de „beneficiile fictive” de genul tehnologiei 5G cu care TOATE companiile de telecomunicații se laudă în România dar care în realitate nu se apropie nici în vis de viteza reală 5G, nu mai zic de acoperire pentru 5G și de alte „detalii” care probabil sunt stipulate în contractele stufoase de zeci de pagini pe care nu ai niciodată șansa să le citești înainte să le semnezi, dacă cumva optezi pentru abonamente.

  1. AM FOST PRIGONIT MAI CEVA CA INCHIZIȚIA atunci când nu am mai avut nevoie de abonament și am dorit să-l închid mai devreme de termenul contractual. Mi s-a întâmplat la VODAFONE să fiu dat în judecată pentru un abonament de internet cu un modem 3G pe care nu l-am mai plătit. De ce nu l-am mai plătit? Pentru că în zona în care locuiam, acel modem nu avea semnal și după cum știm, internetul 3G pe vremea aceea, 4G, 5G în ziua de azi la fel, are nevoie de semnal GSM foarte bun pentru a oferi viteză. A trebuit să plătesc așadar 800 de lei ca să scap de ei.

În principiu de ce să fiu constrâns să plătesc extra dacă cumva nu mai am nevoie de un anumit serviciu? Doar pentru că-mi dai un telefon sau un modem cu care să folosesc serviciile pe care le plătesc? Mi se pare absurd și chiar împotriva drepturilor omului acest șantaj, și sunt mulți care au pățit la fel ca mine din păcate. Au fost prigoniți mai ceva ca inchiziția dacă au vrut să renunțe la abonamente mai devreme de cei 2 ani de contract. De mai bine de zece ani, nici nu mai vreau să aud de abonamente.

  1. LIPSA DE RESPECT FAȚĂ DE CLIENȚI a fost lucrul care m-a scos din pepeni dintotdeauna la companiile de telecomunicații. Această lipsă de respect se manifestă pe toate palierele, începând cu roboții pe care i-au pus în loc de operatori, cu care trebuie să pierzi uneori și jumătate de ceas ca să ajungi să depui o sesizare acolo unde ai nevoie, și terminând cu sesizările pe care le depui și le depui degeaba pentru că în realitate nu se ocupă nimeni de ele. Sau se ocupă doar formal ca să pară că totuși există interes.

Treaba asta am pățit-o la Digi, unde atunci când am schimbat domiciliul am observat că în zona unde m-am mutat există semnal foarte slab la telefon. Aveam maxim o linie, de multe ori semnalul dispărea complet și primeam SMS-uri când revenea, cu numerele de telefon ale celor care au încercat să mă sune și nu au reușit. Din momentul în care am depus sesizarea a durat nici mai mult nici mai puțin de 1 an și jumătate până să rezolve problema, timp în care eu am continuat să plătesc abonamentul, că dacă nu-l mai plăteam cine știe ce asasini ar fi fost capabili să angajeze, să mă lichideze.

După toate aceste pățanii, am renunțat la ideea de a mai avea abonament și am trecut pe cartela PrePay. Cumpăr în fiecare lună o reîncărcare Orange și una Digi pentru numărul de la site și e totul în regulă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here