Pierdusem codul de utilizator cu care mă puteam loga în aplicația de home banking a celor de la BRD și am zis să dau un telefon la ei să mi-l mai dea o dată. Da, am un credit la BRD (nevoi personale) de care am să scap în zilele ce urmează (rambursare anticipată) și sper să nu mai am de-a face cu această bancă niciodată mai ales din cauza celor întâmplate în această seară.
31 de minute și 25 de secunde am ascultat reclamele aberante ale roboțelului BRD după ce am sunat la numărul lor de contact. Jumătate de ceas a fost nevoie pentru a ajunge la un operator din call center-ul BRD. Sau mai bine zis el să ajungă la mine prin marea de nemulțumiți căci după o așa experiență eu cam asta înțeleg, că sunt atât de mulți nemulțumiți încât operatorii nu fac față.
Da, știu, o să spuneți că sunt nebun că am avut ambiție să aștept atât… Acum când stau și mă gândesc, 31 de minute e exagerat de mult. Nici măcar defunctul Romtelecom nu avea tupeu să te țină pe în așteptare mai mult de 15-20 de minute dar după vreo 7 minute, m-am enervat așa de tare încât chestia asta a devenit pe viață și pe moarte. Am fost decis să aștept deși telefonul se descărca.
După ce am așteptat 31 de minute după un operator disponibil, mi-am dat seama cât de neimportant ești tu, ca și client, în secunda imediat următoare semnării contractului de credit. Dacă ai nevoie de ceva, dacă ai o problemă, iată, stai 31 de minute până dai de cineva disponibil.
Aveam de gând să mai încerc niște chestii cu această bancă, dar pentru mizeria asta, am să merg să returnez toți banii care mai sunt din credit la prima oră și am să închei socotelile. Nu accept să fiu tratat așa pe banii mei. Nici nu vreau să mă gândesc cât am plătit creditul și cât am plătit dobânda la contractul actual, așa că aștept și eu un pic de respect și bun simț din partea băncii.