Acasă Content Writing Putin despre calitatea contentului unui blog

Putin despre calitatea contentului unui blog

2600
0
Hand drawing Content flow chart with white chalk on blackboard.

Ce inseamna calitatea contentului?

Ne referim aici la calitatea textului scris pe un blog. Cat de relevant este el atat pentru cei dn jur cat si pentru Google? Principiul indexarii articolelor in Google este unul cat se poate de simplu: in ultima vreme se pune tot mai mult accent pe unicitate si pe modul in care articolul reuseste sa creeze legaturi sociale online. Daca scrii articole care ajuta internautii in viata de zi cu zi, vor fii cautate, apreciate, share-uite si se vor afla intr-o pozitie cat mai relevanta pentru o indexare buna in Google. Calitate nu inseamna texte corect scrise din punct de vedere gramatical, ci relevanta.

Cati bani poti face cu un blog?

Cu cat ai un blog mai bine pozitionat in Google, cu atat vei putea sa ceri mai multi bani pentru advertoriale sau pentru afisarea de bannere. Calitatea blogului atrage dupa sine vizitatori  dar si influenta, devii cunoscut online.

Astfel, exista doua tipuri de bloguri din punct de vedere calitativ: blogurile obisnuite care nu trec de 100 de vizitatori pe zi si pe care poti cumpara publicitate cu sume incepand de la 20 de lei, si bloguri de top, cu mii de vizite pe zi pentru care trebuie sa platesti de la 50 de euro in sus un articol publicitar.

In momentul de fata, cele mai cautate pe piata din Romania sunt blogurile normale pe care poti cumpara ieftin atat publicitate cat si linkuri de ajutor favorabile schemelor de link building pentru PA elementar spre mediu. Exista si o cerinta pentru calitate, insa deocamdata nu e atat de puternica astfel incat sa poata fi observata la prima strigare. Romanii au o problema cu calitatea, insa acest lucru se va rezolva in anii urmatori si o sa va spun imediat de ce.

Google este un motor de caluare international, care se bazeaza pe niste algoritmi de calcul occidentali, creati de niste minti vestice si de niste mentalitati departe de cele romanesti. Google este setat in momentul de fata sa puna pe primele pozitii calitatea si relevanta, doua atribute ale unui articol care se intrepatrund. Romania daca vrea sa existe in Google in materie de orice, va trebui sa se alinieze acestei calitati care in strainatate se cere si se aplica de mult amar de vreme. Dar, dupa cum spuneam e nevoie de timp…

Deocamdata calitatea medie spre slaba este la mare cautare in Romania iar mediul online in continua expansiune. Daniela imi spunea in urma cu cateva luni ca in momentul in care ai un blog de calitatie, colaborarile vin de la sine si avea dreptate, e cursul firesc al lucrurilor la care trebuie sa acceada si societatea romaneasca mai devreme sau mai tarziu. Cei care au bloguri slabe calitativ vor intampina o mica problema cand vor face tranzitia inspre calitate datorita faptului ca vor trece cateva luni bune pana Google o sa vada cresterea de calitate, luni in care toate colaborarile de subzistenta vor cadea. De fapt, cred ca de-asta si exista atatea bloguri slabe in Romania, datorita oamenilor care depind de acele articole de 20 de lei bucata, la care nu pot renunta nici macar o luna. Se traieste prost in Romania dar odata si odata va trebui sa facem pasul inspre calitate. Calitatea blogului este cea care va cantari enorm in balanta Google pe viitor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here