Acasă Content Writing Proiectele mici nasc proiectele mari

Proiectele mici nasc proiectele mari

4133
2
proiectele

De când mă ocup de content writing, de când am tot început să adun bloguri, am ținut foarte mult la două lucruri: la aspectul site-urilor mele și la continuitate. Cred că pot număra pe degete site-urile pe care le-am abandonat din diferite motive, în rest, am continuat să scriu pentru absolut toate domeniile cumpărate. De ce? Păi pentru că am ales să fac un business din scris și ca orice afacere, e nevoie de muncă și de perseverență, de continuitate. Nu abandonez nimic.

Apoi, cu timpul, deși am acumulat destul de multe site-uri, am ales să mă îngrop în muncă și să le mențin la un nivel destul de bun de cât să abandonez câteva dintre ele și să mă axez doar pe cele mai populare.

Mulți mi-au zis „Ce-ai bă de scrii 3 non advertoriale la 1 advertorial? Te-ai tâmpit la cap?”… Nu frate, nu m-am tâmpit la nici un cap dar m-am pus în locul unui tip ce conduce o mică afacere și care are nevoie de publicitate. Eu nu aș cumpăra niciodată publicitate pe un blog ce afișează pe prima pagină numai advertoriale. Nu aș face asta. Atunci, dacă eu nu aș face chestia asta, nici nu aș putea să alimentez asemenea idei iar singurul mod prin care poți avea în ziua de azi un blog care să pară a site normal, nu a sorcova blogosferei, este să muncești de 3 ori mai mult.

Astăzi am foarte multe bloguri care au sărit de 1000 de articole, asta în mai puțin de 1 an de zile. Multe dintre ele par site-uri care în nici un caz nu ar putea fi întreținute de o singură persoană, site-uri precum revista-presei.org sau un1ka.com. Mulți nici nu m-au crezut că eu scriu pe ele și numai eu. Evident cu cât site-urile s-au dezvoltat, au început să vină și proiectele mai mari. Am putut să cer mult peste 20 de lei pentru articole postate pe site-urile vechi, că de la 20 de lei pe articol am pornit și eu, nu mi-a dat nimeni de la început sute de euro. Cei care au impresia că vor avea din prima sute de euro pentru un articol visează la cai verzi pe pereți…

Cu timpul am ajuns la concluzia că poți reuși în orice domeniu dacă îndeplinești simultan 4 condiții: să fii serios și să încerci să-și faci treaba cât mai bine autodepășindu-te constant, să reziști în domeniul în care lucrezi chiar dacă uneori ai multe hopuri, să faci din continuitate un idol cu ajutorul căruia să nu abandonezi niciodată ideile care ți se par bune și nu în ultimul rând, să fii dispus să faci lucruri pe care în mod normal alții nu le-ar face dacă ar fi în situația ta.

Proiectele pe care le crești sunt cele mai profitabile pe termen mediu și lung dar trebuie să fii hotărât să muncești pentru ele și să accepți ideea că nu te vei pricopsi peste noapte.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here