Acasă Blog De ce să personalizezi obiectele din companie folosite de către angajați

De ce să personalizezi obiectele din companie folosite de către angajați

157
0
să personalizezi

Personalizarea obiectelor din companie folosite de către angajați reprezintă o metodă folosită de ani buni în străinătate și deși mulți antreprenori români au impresia că sunt bani aruncați pe fereastră, eu unul nu cred că străinii sunt fraieri. Există câteva motive destul de importante pentru care ar trebui de exemplu să investești în agende personalizate pentru 2019 pe care să le dai angajaților tăi, motive pe care le voi trece în revistă în cele ce urmează, astfel încât să lămurim această problemă.

De ce să personalizezi obiectele din companie folosite de către angajați

  1. Se întărește relația firmă – angajat. Acesta este de departe cel mai important aspect. Angajații trebuie să se simtă bine la locul de muncă, trebuie să simtă că sunt o piesă importantă în companie, trebuie să se simtă integrați în firma ta, trebuie să simtă că fac parte dintr-un întreg iar folosirea de obiecte personalizate poate să stimuleze acest concept. În plus, cred că oricare angajat se simte oarecum mai bine în firmă atunci când doar primește obiecte gen agende, pixuri, cu care să-și facă treaba. Pe la noi nu prea se obișnuiește nici chestia asta din păcate.
  2. Se întărește convingerea seriozității. După cum spuneam mai sus, antreprenorii români nu prea sunt dispuși să investească în personalizarea obiectelor folosite de angajați pentru că acest obicei nu le aduce un profit imediat. Cu toate acestea, cei care aleg să apeleze la asemenea servicii reușesc să creeze în jur convingerea că dețin o firmă serioasă. Și ei chiar dețin pentru că o companie care este dispusă să invertească în propria imagine, este o companie serioasă.

Acestea sunt cele mai importante 2 motive pentru care ar trebui să personalizezi obiectele din companie folosite de către angajați. În primul rând, și cel mai important, se întărește relația angajat-firmă, apoi se întărește convingerea seriozității în relația cu clienții sau cu partenerii de business. Rămâne la aprecierea fiecăruia dintre voi dacă merită sau nu acest tip de investiție, însă, cum spuneam mai sus, din moment ce străinii o folosesc de ani buni, probabil că nu sunt bani aruncați pe fereastră.

DISTRIBUIȚI
Nu sunt blogger, nici nu am intentia... Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here