Românii au obiceiul să investească foarte mulți bani în mașinile pe care le conduc. Prostul obicei. Există de fapt două motive pentru care acest fenomen are loc pe meleagurile noastre.

În primul rând discutăm despre mentalitatea conform căreia, haina face omul. Vremurile au evoluat iar paradigma succesului a evoluat și ea. Dacă în trecut românii se uitau la haine și la adidași ca să-și facă o părere bună sau proastă despre cei din jur, astăzi se uită la ce fel de mașini conduc.

Se spune că altfel te vede lumea când te dai jos dintr-un BMW de 15 mii second hand. Se spune că dacă ai o mașină bengoasă lumea te respectă și de multe ori chiar se întâmplă treaba asta, din pricina celor care gândesc conceptul de mașină în mod eronat.

Al doilea motiv pentru care românii cumpără mașini mari și scumpe se leagă de frustrări sexuale. Din punct de vedere psihologic, bărbații care au puța mică au obiceiul să se facă remarcați prin alte metode, rămân cu această frustrate pe care încearcă să o rezolve cu o mașină de mari dimensiuni, cu cât mai scumpă cu atât mai bine. Evident, mașina bengoasă NU compensează o puță mică dar în contextul unei mentalități mai mult învechite, nici nu știu dacă ar trebui să avem pretenția ca unii dintre acești oameni să înțeleagă chestia asta.

Am fost și eu prin țări străine și sincer să fiu, în Germania, patria Audi BMW și Mercedes, am observat că oamenii au mai auzit și de alte branduri precum Ford, Opel, etc. Nu am văzut atât de multe SUV-uri ca-n România. Și nu cred că toți nemții au puța mare.

DISTRIBUIȚI
Nu sunt blogger, nici nu am intentia... Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here