Dacă cineva se întreabă de ce piața advertorialelor e în moarte clinică, de ce content writing-ul devine o muncă din ce în ce mai prost plătită, trebuie să știe un lucru: atât timp cât există oameni care scriu articole de 500 de cuvinte pe 15-20 de lei, lucrurile nu se vor schimba. Eu nu am nimic cu nimeni, fiecare să scrie pe cât vrea și pe cât poate, dar nu știu, uneori parcă micimea e prea evidentă. E clar că România nu este genul de țară care să dorească sau măcar să înțeleagă calitatea.

Tot mai des sunt contactat de diverse companii care se ocupă de SEO iar primul lucru pe care mi-l spun este „Ăăăăă, știți, am dori și noi niște articole cu un link sau două, dar ne interesează mai mult link-ul, nu neapărat conținutul”… Și îți dai seama că oamenii nu vor să urce în Google prin calitate, ci prin valoarea comercială a unor linkuri. Cam asta e țara din păcate. 15 lei… Eu nici când am început „meseria” asta nu scriam pe 15 lei. Mai nou, văd că au apărut nu doar bloggeri/scriitori care onorează articole pe suma asta extraordinară, au apărut și companii ce oferă suta de cuvinte cu vreo 2 lei și 85 de bani. Nu pot să-mi dau seama ce fel de profit pot să mai aibă ei din moment ce scriu pe 2-3 lei dar în fine…

Să sperăm că lucrurile se vor schimba pe viitor și că oamenii vor începe să dorească și calitate. Atunci, da, va conta destul de mult cine-ți scrie articolele, nu neapărat cu cât. Va veni și acea zi, vă asigur.

Google nu e român.

DISTRIBUIȚI
Nu sunt blogger, nici nu am intentia... Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here