Acasă Blog Fotbalul din Bănie renaște – antreprenorul Iustin Paraschiv sponsorizează echipa

Fotbalul din Bănie renaște – antreprenorul Iustin Paraschiv sponsorizează echipa

254
0
antreprenorul Iustin Paraschiv

CS UNIVERSITATEA CRAIOVA are parte în acest an de unul dintre cele mai bune sezoane de la reînființarea sa (2016), situându-se pe podium, la un pas de câștigarea titlului. Bine, un pas ceva mai mare dar eu unul cred că această echipă poate produce surpriza din Liga 1.

Echipa a renăscut și din cauza lui Iustin Paraschiv, un tânăr antreprenor ce administrează la doar 36 de ani afaceri în valoare de peste 120 de milioane de euro. Acesta sponsorizează CS UNIVERSITATEA CRAIOVA de anul trecut din luna decembrie, prin intermediul brandului La Provincia.

La Provincia reprezintă un produs al companiei Carmistin, deținută de antreprenorul Iustin Paraschiv, desemnat în 2010 drept cel mai tânăr antreprenor din România cu o avere de 120 de milioane de euro. Iustin avea pe atunci doar 29 de ani și un viitor măreț în față.

Carmistin a luat naștere la începutul anilor 2000, și reprezintă momentul cheie din viața lui Iustin Paraschiv. Acesta a renunțat la administrarea afacerilor familiale și a pornit pe un drum separat. Primul milion de euro l-a făcut în anul 2005 prin intermediul acestei companii, iar un an mai târziu, în 2006, a făcut o investiție de 6 milioane de euro, achiziționând Avicola Oltchim.

În prezent Carmistin reprezintă unul dintre jucătorii de seamă de pe piața agro alimentară din România și înseamnă: Carmistin International, Avicarvil Farm, Avirom Plus, Avicarvil Procurment, Pajo Holding, Avicarvil, Pajo Agriculture, Porcellino Grasso si Agrikilti. Acest grup de firme reușește să producă anual 20.000 de tone de carne de pui, 250.000 de porci și 10.000 de viței.

Prima apariție a La Provincia pe echipamentele CS UNIVERSITATEA CRAIOVA a avut loc anul trecut, în fața echipei lui Gică Hagi, FC. Viitorul Constanța, meci câștigat de echipa din Bănie cu 3 la 1.

Un brand așadar cu noroc ce pare să fi influențat echipa și în lunile ce au urmat. Să sperăm că pe viitor vor apărea tot mai mulți antreprenori dornici să susțină micile echipe de provincie care, iată, se pot lupta cot la cot cu BCSB, Dinamo, CFR Cluj și alte formații pentru care bugetele anuale de milioane de euro nu mai surprind pe nimeni.

DISTRIBUIȚI
Nu sunt blogger, nici nu am intentia... Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here