Acasă Blog OPTIMIZAREA SEO, UN „MUST HAVE” PENTRU ORICE STARTUP DE SUCCES

OPTIMIZAREA SEO, UN „MUST HAVE” PENTRU ORICE STARTUP DE SUCCES

87
1
OPTIMIZAREA SEO

Vremea în care o afacere funcționa preponderent în mediul offline este demult apusă. În prezent, marketingul online a devenit o etapă esențială în drumul antreprenorilor către succes. Mai ales pentru business-urile aflate la început de drum, care trebuie să se facă auzite și să câștige încrederea publicului.

Vizibilitatea în online, un criteriu esențial

Internetul a devenit principala sursă de informare pentru mulți utilizatori și principalul canal de comunicare pentru multe brand-uri. Asta în contextul în care percepția asupra marketingului s-a modificat în ultimii ani. Dincolo de tehnicile și strategiile de publicitate, comunicarea cu clienții este un pilon de bază al oricărei campanii de succes.

Brandurile trebuie să câștige încrederea consumatorilor, iar cel mai sigur mod de a face asta este interactivitatea constantă. Un simplu text postat în mediul online se transformă într-un mesaj important pentru publicul care constituie un potențial grup de clienți, în timp ce câteva comentarii ale utilizatorului îi permit antreprenorului să ia pulsul pieței și să fie mereu la curent cu cerințele și nevoile consumatorilor.

SEO rămâne cea mai sigură cale către succesul în online

Să ajungi pe primul loc în Google, indiferent de business-ul pe care îl ai și de sectorul de piață în care îți desfășori activitatea nu este chiar floare la ureche. Serviciile de optimizare SEO îți pot garanta rezultatele dorite, însă trebuie să ai răbdare și să-ți setezi corect așteptările.

Dacă dorințele tale sunt mult prea departe de realitate, este foarte posibil să rămâi profund dezamăgit de investiția pe care o faci. Așadar, pentru a porni la drum cu dreptul, e bine să ai câteva noțiuni de bază despre ce însemnă o campanie SEO și cum îți poate ajuta business-ul să devină mai profitabil.

Oricât de bune și avansate sunt tehnicile SEO folosite pentru business-ul tău, s-ar putea să nu dea randament dacă nu ai o strategie de comunicare coerentă din toate punctele de vedere. Optimizarea website-urilor, integrarea cuvintelor cheie într-un conținut de calitate, campaniile de outreach, expertizele tehnice – toate dau rezultate doar dacă fac parte dintr-o structură integrată.

De aceea, este bine să vă orientați către o agenție care vă poate oferi un altfel de SEO. Pentru a fi mai mult decât un rezultat în Google, e nevoie și de puțin PR, Branding, Media Buying… iar dacă vin toate la pachet, cu atât mai bine!

Nu trebuie să faci rabat de la contentul de calitate

Având în vedere cât de prezent este Google în viața de zi cu zi a consumatorilor, precum și cantitatea de informație existentă în online, conținutul creat de branduri (sau care face referire la branduri) trebuie să transmită, într-adevăr ceva, pentru a ajunge la cititor.

Conform Meaningful Brands Study 2017, 84% dintre consumatori așteaptă ca brandurile să creeze conținut, în timp ce o persoană consumă, în medie, peste 11 bucăți de content înainte să facă o achiziție.

Dacă acestor date li se adaugă și faptul că Google procesează, zilnic, peste 3,5 miliarde de căutări, înăsprirea criteriilor de filtrare a unui text este mai mult decât justificată. Algoritmii Google de indexare și clasificare a informației s-au modificat în mod constant, astfel că tacticile SEO care făceau rabat de la calitatea conținutului au început să fie penalizate de Google și scoase din funcțiune.

 

Oricât de tehnic ar suna denumirea Search Engine Optimisation (SEO), Google face eforturi să-i ofere utilizatorului o experiență cât mai apropiată de cerințele și nevoile sale. Așadar, este foarte important ca agenția de SEO cu care lucrați să vă poată oferi servicii de calitate, care să răspundă felului în care funcționează algoritmii Google.

DISTRIBUIȚI

Nu sunt blogger, nici nu am intentia… Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here