Acasă Blog Fii atent cu cine lucrezi pe parte de marketing online

Fii atent cu cine lucrezi pe parte de marketing online

51
0
marketing online

Se întâmplă de multe ori să fiu abordat de diverse cunoștințe, amici, oameni cu care colaborez pentru redactare de advertoriale și să fiu întrebat dacă pot recomanda pe cineva care se ocupă de marketing online. Uneori sunt surprins pentru că este vorba despre magazine destul de vechi pe piață care și-ar permite campanii la cele mai de soi firme de marketing. Ei bine, în ultimii ani se întâmplă niște lucruri destul de ciudate cu mediul online și din păcate, calitatea serviciilor oferite de cei care lucrează în publicitatea online pare să fie în ușoară scădere. Astfel, cei care dețin un mic business online încep să mai întrebe pe ici pe colo de persoane care pot să aducă la iveală noi strategii de marketing online capabile să le readucă magazinele lor în sfera competitivității.

Puțin despre calitatea campaniilor de marketing online

După cum spuneam mai sus, pe piața din România s-a ajuns la un anumit punct în care o bună parte dintre cei care se ocupă cu marketing online au lăsat oarecum piciorul de pe accelerație în ceea ce privește calitatea serviciilor oferite. Am stat să mă gândesc un pic cam care ar fi motivele pentru care se întâmplă acest lucru și ar fi câteva lucruri de punctat aici:

  • Numărul magazinelor online a explodat în ultimii 5 ani în România. Astfel, uneori cererea este mai mare decât oferta și majoritatea celor care au un asemenea magazin virtual se înghesuie la cele mai mari companii din acest domeniu al publicității online, companii care pentru bani, nu refuză pe nimeni. Evident, atunci când te întinzi mai mult decât îți e pătura, nu ai cum să mai aduci calitate, ești omul cantității. Iată, de data aceasta, a lucra cu cei mai buni nu mai este o soluție.
  • Apare fenomenul țiganului care se vede cu sacii în căruță. Foarte multe companii de marketing online din România se lasă oarecum pe tânjeală în momentul în care observă că au oricum mulți clienți și că dacă au nevoie de alții noi, le este relativ simplu să ajungă la ei. Aceasta e o problemă generală în România, în întreaga sferă a prestatorilor de servicii. Odată ajuns mare, nu-ți mai dai interesul să faci performanța pentru care te zbăteai când nu te știa nimeni. Mai avem de lucrat la mentalitate, din păcate.

Recomandarea mea ar fi bineînțeles să lucrezi pe parte de marketing online cu niște companii încă serioase, cu niște companii care sunt capabile să ofere calitate, niște companii care încă nu au ajuns să fie considerate drept cele mai cunoscute din România. Discutăm despre companii precum The Makers capabile să ofere publicitate prin campanii Google Adwords de calitate superioară și nu numai.

Ideea pe care o promovez este una destul de simplă, cred. Dacă vrei să ai parte de rezultate foarte bune în domeniul marketingului online ar fi bine să apelezi la oameni care sunt în stare să aducă ceva nou pe piață, nu aceleași servicii tipar care din păcate, din cauza aglomerării nișelor, nu mai aduc performanță. E nevoie de servicii de marketing revigorate, noi, iar cei de la The Makers sunt unii dintre puținii care pot să vină cu ceva nou în acest domeniu.

DISTRIBUIȚI
Nu sunt blogger, nici nu am intentia... Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here