Acasă Content Writing 100 de facturi

100 de facturi

212
0

Au trecut 100 de clienți pe la mine, am adunat 100 de facturi de când am făcut PFA cu cod CAEN 7311, pe publicitate. Îmi aduc aminte de momentul în care am înființat acest PFA, toată lumea spunea că nu ai cum să trăiești din scris, din blog, și sunt tare curios dacă de-a lungul acestui interval de timp și-au păstrat modul de a gândi. În România nimeni nu crede în tine dacă vii și spui că vrei să reușești într-un domeniu mai ciudat, într-un domeniu în care alții au abandonat gândul de a face bani înainte să încerce în adevăratul sens al cuvântului.

Aproape 2 ani mai târziu, fără să-mi caut clienți, am reușit să strâng 100 la număr. Cum am făcut rost de ei dacă nu i-am căutat: m-au căutat ei pe mine. Asta cred că e ultima aroganță în business, să strângi primii 100 de clienți fără să ai angajat un agent de vânări, să vină ei la tine pe bază de recomandare sau pe bază de Google.100 de facturi

Sunt pasionat de cifre, de praguri, de target-uri pe care să le ating și să le depășesc. După 10.000 de articole scrise, după primii 10.000 de euro făcuți din scris, după primii 100 de clienți sau după primele 100 de facturi pot trage două concluzii, după cum urmează:

  • Se poate trăi din scris în România și când spun scris mă refer la business în sine, cu taxe plătite la stat la zi, nu pișcotereală via PayPal și alte prosteli.
  • În România poți dezvolta un business pe cont propriu dacă ești bun în ceea ce faci și dacă ești dispus să încerci până când reușești, fără să te dai bătut. Dacă tu în mintea ta te crezi cel mai bun pe domeniul respectiv, cu siguranță vei ajunge departe.

Ce urmează după primele 100 de facturi? Probabil alte 100, doresc să ajung la 200 de clienți și sper să reușesc treaba asta într-un timp cât mai scurt, mult mai scurt față de primii 100. Mi-am axat acest nou target pentru finalul acestui an și mai mult ca sigur voi reuși să-l bifez.

Ce sfaturi pot da celor care doresc să trăiască din publicitate online

  • Să răspundă la telefon și la e-mail clienților și de Paște, și în toiul nopții, și atunci când sunt în drum spre planeta Marte dacă se înscriu în misiunea lui Elon Musk.
  • Să respecte cu sfințenie termenele limită pe care și le acordă singuri atunci când lucrează cu clientul. Dacă pot aduce la bun sfârșit textele mai devreme, cu atât mai bine.
  • Să își diversifice portofoliul de servicii în funcție de cerințele pieței, adică să fie capabili să livreze articole de calitate slabă, medie și bună ca să poată lua clienți și mici și mari.
  • Să fie realiști atunci când își evaluează munca, nu trebuie nici să subevaluezi nici să supraevaluezi. Stabilește un preț CORECT față de ce poți tu să oferi. Dacă vrei să scrii articole pe sute de euro și să te pricopsești, caută în altă galaxie. Ia legătura cu Anunnaki, planeta lor urmează să se apropie de Terra cum se întâmplă o dată la 3600 de ani, poate prinzi vreun contract cu ei pe Nibiru.
  • Să-și vadă de treabă, să fie cât mai puțin implicați în social media sau în combinații cu concurența. Nu poți să reușești într-un domeniu dacă stai toată ziua la bârfă pe Facebook.

Dacă aveți întrebări în afară de cele legate de bani care oricum nu vă ajută cu nimic, le puteți lăsa în secțiunea de comentarii.

DISTRIBUIȚI
Nu sunt blogger, nici nu am intentia... Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here