Am observat zilele acestea o campanie umanitară destul de interesantă pe internet care mi-a dat de gândit. Am observat că un tip cu o barbă destul de stufoasă și la care probabil ține ca la ochii din cap, este dispus s-o radă pentru a strânge 4500 de RON. Acești bani se vor duce la Fundația Mereu Aproape și o vor ajuta pe Adina, o fată care a trăit și va trăi pentru toată viața drama Colectiv.

Despre Alin Pandaru este vorba și din câte știu este vlogger. Nu am urmărit canalul lui de YouTube până acum dar cu siguranță voi urmări de acum înainte din moment ce face asemenea lucruri. Pe mine m-a impresionat destul de mult gestul lui și evident că am donat și eu, nu aveam cum să nu mă implic și de aici mi-a trecut prin minte întrebarea asta:

„Cât de departe ești dispus pentru a ajuta pe cineva?”…

Pentru că mi se pare incredibil că lista aceea cu donatori este goală de bloggeri și de vloggeri. Din câte știu eu, Alin Pandaru este vechi în vlog și este cunoscut de toată lumea. De ce oamenii se mulțumesc să dea un like sau un share în loc să doneze o sumă de bani? Cu like și share visele nu devin realitate, oamenii nu se vindecă de boli, cu toate că aceste acțiuni ajută la promovarea ideii în sine. Așa funcționează social media, FOARTE LENT…

Mi se pare incredibil că într-o lume în care toți oamenii au cărți de credit cu care cumpără de Black Friday lucruri de care nu au nevoie, acțiunea de a ajuta se limitează la nimicuri. Puțini sunt cei care au ales să renunțe la 10 lei măcar pentru a deveni parte activă la acest proiect. Dacă cei care au dat like articolului pe Facebook ar fi donat câte 50 de lei de căciulă, s-ar fi strâns demult cei 4500 de lei de care se pare că fata are nevoie pentru tratamente medicale. Da, tratamente medicale la 1 an de la incident…

Simt de multe ori că prea puțin se arată ajutor într-o lume în care există atât de mult potențial. Prea puțini sunt cei care se folosesc de blog, de vlog și de orice altă metodă de influență online pentru a face lumea un loc mai bun. Alin Pandaru nu numai că se folosește de blog dar se implică și cu un gest mai mult decât incredibil (știm cu toții ce înseamnă barba pentru cei care au obiceiul să o crească în acest mod). Dacă fiecare om ar renunța la 20 de lei, la un pachet de țigări pentru a ajuta pe cineva atunci când vede în News Feed pe Facebook câte o cauză de-asta care-l impresionează, cu siguranță lumea în care trăim ar fi una mult mai bună pentru cei care au nevoie de acel ajutor.

Nu pot să cred că există oameni care își pun poze cu mașini de 5000, de 10 mii de euro pe Facebook și nu au 20 de lei să ajute pe cineva. E drept, pe lângă bani, trebuie să mai ai și voință…

Tu? Cât de departe ești dispus să mergi pentru a ajuta pe cineva? Ești obișnuit să stai la adăpostul unui LIKE&SHARE comod sau ești dispus să renunți la ceva de-al tău, bani, bunuri personale, timp via voluntariat, etc?

Încă o dată BIG LIKE pentru această inițiativă. Respect!

DISTRIBUIȚI
Nu sunt blogger, nici nu am intentia... Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

4 COMENTARII

  1. Un fost coleg de liceu a făcut ceva de genul. Fratele său are cancer, iar el avea atât plete cât și barbă, și le-a donat unei fundații de genul care face peruci, sau ceva de genul ăsta. Nu știu cum se face că zilele astea căutam genul ăsta de inițiativă, și bine că a ajuns și la mine prin intermediul tău. Să mai promovezi chestii de genul, mersi!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here