De ce sa apelezi la un blogger pentru afacerea ta?

Magazinele online au avut o mica explozie in urma cu 2 ani, foarte multi au decis ca este momentul sa incerce si in mediul virtual si a fost o decizie destul de inteleapta. Un magazin online iti poate aduce un venit destul de bun daca stai sa te gandesti la costurile de intretinere si investitii.

Daca esti genul de om care tine la propria afacere, daca discutam despre o afacere online cu siguranta vei cauta modalitati de a o face cat mai cunoscuta, de a o promova cat mai bine. Daca esti un antreprenor orientat catre rezultate vei avea tot interesul din lume sa iti faci afacerea cat mai populara.

Cum poti promova o afacere in mediul online prin intermediul unui blogger?

Blogosfera este acea parte rupta din realitatea contemporana prin natura bloggerilor, care insa reuseste sa aiba o anumita influenta in randul maselor online dar si offline. Blogosfera iti poate promova afacerea prin:

  • Campanii pentru bloggeri – de exemplu esti magazin IT Online si vrei sa te promovezi. Dai premiu o tableta sau un smartphone intr-un concurs la care bloggerii vor scrie pe blogurile lor articole in care vor insera linkuri catre site-ul tau. In acest mod, oamenii care citesc blogurile cu pricina vor afla de afacerea ta, iar Google te va indexa mai bine datorita linkurilor inserate in articole.
  • Agentii SEO – se bazeaza cam pe acelasi principiu cu campaniile pentru bloggeri, cu exceptia faptului ca bloggerii care vor scrie articole vor primi bani de la aceste agentii, nu premii direct de la adviser.
  • Business Blogger. Poti plati un blogger care sa se ocupe de promovarea afacerii tale in blogosfera. Din punctul meu de vedere, toate magazinele online trebuie sa aiba si blog. Articolele scrise pe blog sunt indexate de Google si asta nu inseamna altceva de cat vizite mai multe si pozitii mai sus in motoarele de cautare. De asemenea, multa lume observa faptul ca in magazinele online, produsele au descrieri foarte sumare. Eu unul as fi interesat de o descriere amanuntita a produselor pe blogul magazinului respectiv. Ca orice consumator, cumpar de acolo de unde sunt convins nu doar de pret, ci si de exactitatea informatiilor. Cu cat documentezi mai bine clientul cu atat cresc sansele ca acesta sa cumpere de la tine, identificand mai corect si mai exact produsele benefice lui. Articolele de pe blog sunt “stand alone” si prin linkuri se pot trimite vizite in magzinul cu pricina, dar si din magazin se poate pune un link catre blogul magazinului unde exista mai multe explicatii referitoare la produse, review-uri, pareri. De asemenea, prin intermediul blogului te apropii de client, ii raspunzi la intrebari si creezi o legatura directa cu acesta, lucru senstial pentru afacerile de mici dimensiuni sau cele care sunt in expansiune.

Din punctul meu de vedere, orice investitie in promovarea online nu are de cat beneficii. Cu cat ai un magazin mai cunoscut, cu cat internetul vorbeste mai mult despre tine, cu atat vei avea parte de mai multe vizite, si automat mai multi clienti. Trebuie sa existe o apropiere de client si acest lucru se poate face prin intermediul unui blogger angajat pentru a se ocupa contra unor sume de bani / produse / servicii de partea aceasta a promovarii in blogosfera.

Antreprenorii cu adevarat interesati de maximizarea profiturilor vor lua intotdeauna in calcul aceasta problema, cea a apropierii fata de client.

DISTRIBUIȚI
Nu sunt blogger, nici nu am intentia... Dar cred ca blogosfera poate face lumea un loc mai bun

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here